جهنمی به نام دانشگاه

خرید بک لینک
هه

دانشگاه

جهنمی که اسمش رو تغییر دادند و کلمه ی دانشگاه رو جایگزینش کردند

در این پست، اعتراض میکنم به سیستم غلط دانشگاهی توی کشور

اعتراض به این که چرا دانشگاه، مثل مدرسه نیست؟

یعنی به چه دلیلی دخترها و پسرها باید با هم باشند؟

بعضیا میگن خب جوون ها باید ازدواج کنند پس باید دانشگاه مختلط باشه

مگه قدیما که ازدواج میکردند، همه دانشگاه میرفتند؟

پس چطوری با هم ازدواج میکردند؟

مگه این همه زن و مرد که توی حوزه های علمیه درس میخونند و فضاشون کاملا تفکیک شده است، تا آخر عمر، ازدواج نمیکنند؟

به قول حاج آقا قرائتی: «هیشکی نیست به ریش ما بخنده که بچه های دبستانی رو که از شهوت چیزی نمیدونند از هم جدا میکنیم بعد جوون ها رو که توی جوونی شهوتشون گر میگیره و میرسه به آسمون، میندازیم کنار هم»

خدا میدونه چه کثافتی دانشگاه ها رو برداشته

بی دین که کار خودشو میکنه اون جوون بدبختی که میخواد دینشو حفظ کنه توی این لجن چرا باید دست و پا بزنه؟

در نهایت باید بگم دانشگاه جاییه که به این حدیث عمل نمیشه:

«بین زنان و مردان، فاصله و جدایی ایجاد کنید؛ زیرا هنگامی که دیدار و ملاقات بین نامحرمان باشد، جامعه به دردی مبتلا خواهد شد که درمان نخواهد داشت.»

(مرآت النسا ص 140، درس ها وعبرت ها از قرآن و کربلا جلد 2 ص 250)

عکس، شعر، عکس نوشت...

ما را در سایت عکس، شعر، عکس نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: جهنمی به نام ایران,بهشت و جهنمی به نام کانادا, نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 9:53

صفحه بندی