
xa0 xa0خب سلام باید بگم منی که از اردیبهشت پارسال تا اسفند همون پارسال، روزی پونزده ساعت وقت آزاد داشتم، بعد از تموم شدن دوران آموزشی سربازی - که از اسفند 95 شروع شد و تا آخرای اردیبهشت همین سال جاری ادامه داشت، خیلی وقت نکردم که بیام وبلاگ پست بزارم اما حالا با خاطره ای از سه ماه سرباز بودنم که گذشته، به وبلاگ برگشتم خب، داستان از این قرار بود که 19 اسفند به یکی از پادگان های تهران (که ترجیحا نباید اسمش رو بیارم) اعزام شدم؛ حدود یه هفته اونجا بودم و بعد چون اعزامی اسفند ماه بودم و به ما میگفتن ...
ادامه مطلب